یادگیری زبان از طریق فناوری
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی

وحیدرضا میرزائیان؛ کتایون اسکویی

دوره 11، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 129-159

https://doi.org/10.22054/ilt.2023.69268.724

چکیده
  نظر به اینکه دیدگاه کاربران ترجمه ماشینی بیانگر کارآمدی آن می باشد، پژوهش های متعددی در این خصوص صورت گرفته است. با این وجود، بررسی دیدگاه های دانشجو معلمان ایرانی در خصوص استفاده از مترجم گوگل به عنوان یک ابزار ICALL جهت زبان آموزی در آموزش عالی مورد توجه نبوده است. به منظور پر کردن این شکاف پژوهشی، با استفاده از روش‌شناسی کیفی نظریه ...  بیشتر